Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝ.ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΟΙΝ. ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ κ.ΦΩΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ κ. ΚΟΥΡΟΥΜΠΛH!!....

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ

Καλησπέρα σας 
 
 μέσω αυτού του mail εκφράζω την διαμαρτυρία μου για την ταλαιπωρία που υπέστη την Τρίτη 21 Απριλίου προκειμένου να καταθέσω αίτηση που να αιτούμαι ταινίες μέτρησης  σακχάρου από τον νοσοκομείο του "Ευαγγελισμού". Συγκεκριμένα και για να σας αναφέρω την σειρά των πραγμάτων όπως εξελίχτηκαν σας λέω ότι αφού είχα κλείσει ραντεβού στο διαβητολογικό τμήμα με βιβλιάριο πρόνοιας και ερχόμενη πρώτη φορά έχοντας τέτοιο βιβλιάριο στον ευαγγελισμό εξετάστηκα από  την δρ .Σκράπαρη η οποία είναι μια εξαίρετη γιατρός εάν κρίνω με το πόσο ασχολήθηκε με την περίπτωση μου ,που είμαι μια νέα κοπέλα 34 ετών και πάσχω από διαβήτη 1.
Η γιατρός έγραψε στο βιβλιάριο μου τρίμηνη συνταγή κατά την οποία δικαιούμαι ινσουλίνες και ταινίες μέτρησης σακχάρου 4 κουτάκια μηνιαίως,με διαβεβαίωσε ότι δεν θα συναντήσω κάποιο πρόβλημα πηγαίνοντας στο φαρμακείο του ευαγγελισμού να τα πάρω, δυστυχώς όμως όταν έφτασα εκεί αφού μου έδωσαν τις ινσουλίνες μου είπαν ότι δεν υπάρχουν ταινίες μέτρησης σακχάρου και ότι θα πρέπει να κάνω μια αίτηση που να αιτούμαι τις ταινίες σακχάρου και όταν θα έρθουν στο φαρμακείο του νοσοκομείου μιας και έχουν τελειώσει θα με καλέσουν τηλεφωνικά ώστε να έρθω να τις προμηθευτώ.Μέχρι εδώ όλα καλά -κατανοητά!
Το αστείο - τραγικό της υπόθεσης είναι ότι για να κάνω αυτή την αίτηση με έστειλαν πρώτα α) στο γραφείο επί χρεώσει για να μου πουν εκεί ότι πρέπει να πάω στην γιατρό που μου έγραψε την συνταγή ,να μου δώσει μια βεβαίωση-γνωμάτευση ότι δικαιούμαι  τα αναλώσιμα β) και αφού μετά πήγα ξανά  στο διαβητολογικό να βρώ την γιατρό μου να μου υπογράψει την εν λόγω γνωμάτευση μετά γ) σε μια άλλη γραμματεία να καταθέσω εκεί τη γνωμάτευση για να μου πουν ότι θα πρέπει να την υπογράψει ο διευθυντής και να τους καλέσω την επόμενη βδομάδα και αφού θα το έχει υπογράψει ο διευθυντής να το παραλάβω να πάω δ) να το υπογράψει ένας άλλος υπεύθυνος και ε)να το πάω στον διοικητή του νοσοκομείου να το υπογράψει και εκείνος και αφού μπούν όλες αυτές οι υπογραφέςτότε καταθέτεις την αίτηση για τα αναλώσιμα που δικαιούσαι για τα οποία θα σε καλέσουν να τα παραλάβεις όταν θα εφοδιαστεί με αυτά το νοσοκομείο. ΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ;;Ποιός ο λόγος να ταλαιπωρείται ο ασθενής τόσο να συλλέξει όλες αυτές τις υπογραφές για να καταθέσει απλά και μόνο μια αίτηση για τα αναλώσιμα που χρειάζεται;;   
Παρακαλώ να κάνετε γνωστό το πρόβλημα που επικρατεί στη διοίκηση του νοσοκομείου ώστε να λυθεί το γρηγορότερο το θέμα αυτό που είναι το λιγότερο που μπορώ να πω απαράδεκτο!!
                                                                                                                                                Ευχαριστώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.